برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

اوج لذت فقط با دو انگشت



اوج لذت فقط با دو انگشت...


انگشتانی برای باز کردن هرزآب حمام


.

.

.


صدای عبور آب


صدای رهایی


رهایی


رهایی


رهایی





نظرات 18 + ارسال نظر
بابک اسحاقی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

چه عجب حاج خانوم

عجب..عجب..شاید هم عجیب!!

دل آرام سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

فکر کردم اشتباه دیدم !
بعد از این همه وقت با "رهایی" برگشتی . این بعد از اون همه "عادی" شدن ، خوبه ، یا حداقل میتونه خوب باشه ...

رهایی دیگران رو دوست دارم
حتی گاهی رهاییه خودمو شاید آخرش بد باشه اما کنده شدی ول شدی دیگه بند نیسی رهایی

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

سلاممم وانیا جان
خوبی عزیز؟
.......رهایی......فکر کنم قوی ترین حس و خواست درونی آدمیزاد باشه...

سلام من رها شدم مطمئن نیسم ازین رهایی نیسم

بازیگوش چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

وای وانیا توییییییییییی؟
خوشالم میبینم برگشتی

سلام
ممنونم

کاسپر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ق.ظ http://kasperworld.persianblog.ir

به به سلام وانیا خانوم ...
خوبی؟ سلامتی ؟

اون رهایی رو باید بزرگتر و پررنگ تر بنویسی نه هی کوچیکش کنی ...

سلام
ممنونم
مطمئن نیسم ازین رهایی شاید آغاز یه دربند شدن دوباره ست

میلاد چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

وای ی ی ی یعنی دارم درست می بینم م م م م

خدای من

خدایش اول صبح بیای گوگل ریدر باز کنی بعد چشمت بخور به وبلاگ "برای فردای حافظه ام"، چه حسی میشی خدایش

همین پریروز بود که دوباره کامنتدونیت باز کردم که بیام یکم غر غر کنم که نمی خوای دل داداشتو شاد کنی و برگردی

خدا جون قربونت برم که زود دعاهای ادمو مستجاب میکنی

نمی دونی چقدر خوشحالم وانیا

خدایش ذوق کردماااااااااااااااااااااااا

خیلی خیلی ممنونم وانیا برگشتی خواهری مهربونم


راستی ســـــــــــــــــــــــــــلام

می بینی از بس ذوق کردم، یادم رفت سلام کنم

خوشحالم که دوباره خونه ات اب و جارو کردی و توش نوشتی


سلام
شرمنده همه ی بچه ها هستم
ممنون که این مدت به یاده وانیا بودین

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

وانیای من
فک کنم خودت میدونی الان چه حسی دارم
آجی بغض داره خفه م میکنه...

سلام
خودمم انگار
خدا منو بکشه اگه اذیتت کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

وانیا این آهنگ دنیارو رو سرم خراب کرد...
حالم بده خیلی بد ، آجی

فرزانه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

واقعا که چه عجب وانیا!!!!
خوبی؟
بابا یه خبری - اثری - خوشحال شدم دوباره دیدمت

سلام
منم خوشحالم

シوシ فرنگی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://lahzeham.blogsky.com/

وانیا خوبی؟
چه قدر خوب که برگشتی
نری حاجی حاجی مکه ها؟
الهه نامه سکوت و یادته؟ من همونم...تو لینکات نگاه بنداز!!
اگر زحمتی نیست تغییرش بده تا من و راحتتر پیدا کنی

سلام
ممنونم
در اولین فرصت حتما

رعنا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

خوشالم که نوشتی وانیا ..
خوشالم که رهایی ..

سلام ممنونم
این رهایی قیمتش زیاد بود هنوز بدهکارم
هنوز دربندم

تیراژه پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

چه خوب که اومدی رفیق
چه خوب که با حس رهایی
چه خوب که باصدای پاک آب
چه خوب که اومدی وانیای نازنینم
و
سلام...

سلام رفیق با معرفت
ممنون که این مدت بودی چراغه خونم به عشقه شماها روشنه
منو ببخش اگه اذیت کردم
فدایه همه محبتات

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

نه عزیزدلم تو منو اذیت نکردی
فقط دلم نمیخاد تو این حال ببینمت .تو این چن وخ خوب نبودی حتا الانم مطمئن نیستم که خوب باشی ...وانیا نگرانتم
دلم واسه صدات .خنده هات تنگ شده
دلم تنگ شده وات آجی

وانیا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

عزیزم من دیگه وانیا نیستم
با وانیا بد کردم خیلی بهش زخم زدم دیوونش کردم
دیونه شده خیلی خسته ست خسته تحمل براش سخته

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

وانیا با خودت اینجوری نکن ...

آوا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

فکر میکردم اشتباه میکنم
که چند وقته نیستی.....
رهایی...رهایی..رهایی
بدون کول بار سنگین و
تلخ بر دوش.....بدون
خستگی راه پرفرازو
نشیب........بدون
نیستی ها و غیر
ممکن ها........
دلت شادوانیای
عزیز ما........
یاحق...

یا شاید کوله باری سنگینتر..

فردین سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.nikoosokhan.blogfa.com

درود
تلاش بنده بر پاکسازی زبان زیبا و نیک آهنگ پارسی از واژگان بیگانه تازی و فرنگی است. خرسندی من مانند هر جنبش یار دیگری در همراهی شما در جایگاه شنونده و همراه است. میتوانید تارنگار منو پیوند تارنگارتون کنید. خرسند میشم.
خواهشی که دارم، اگه منو پیوست تارنگارتون کردید، آگاهم کنید.

علیرضا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد