برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

هوای تو...

هوایت دست سنگینی داشت،این را وقتی به سرم زد فهمیدم!!!


دلم امروز هوایی شده

                          

                                  هوایت که به سرم میزند



                                                          دلم رقص زیر اولین باران پاییزی را میخواهد


دلم از دیروز هوایی شده بود


                                      هوایت که به سرم زده بود



                                                      دلم عاشقانه ای خواست از جنس تو و خودم


دلم دیر زمانی ست هوایی شده


                                           هوایت که به سرم زد



                                                  دلم همیشه بودنت،همیشه ماندنت را میخاست



نظرات 6 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

پاییز لعنتی
پاییز دیوانه کننده
پاییز زیبا
پاییز دوست داشتنی..
امان از این پاییز و هوایش..
امان از آنها که نمیمانند
امان از ما که هوایی میشویم و ..

مرسی تیراژه واقعا عالی بود عزیزم

سارا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

پاییز رو دوست داشتم ولی...
الان متنفرم ازش حس دلتنگی و غربت بدی بهم میده

میدونی من گاهی دوستش دام گاهی نه اصن نمیدونم حس اصلیم بهش چیه

حسام یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام ؛

پاییز فصل مورد علاقه ی من نیس..

سلام

میلاد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
رسیدن بخیـــــــــــــــــــــــــــــــــر

می خواستم بگم تا باشه از این به سر زدن هواها اما ...

سلام به خیر رسیدم اما تهش شر شد

میلاد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

عجب !!!

پس آخرش خوب نبوده

حیـــــــــــــــف شد که اینطوری

آره

آوا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

عجب هواییست و عجب
سر دردهای دردسر
سازی..عجب دلیست
و درد ِ دلهایی........
یاحق...

کاش هم حسی هم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد