برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

گاهی تو را گم میکنم...


نمیـــــــــــــــــدانــــم...


      لبخندت را به کدامین روی


            دستانت را به کدامین آستان 


                  و چشمانت را به کدامین چشم دوخته ای 


                                             که گاهی تو را گم میکنم؟؟؟




+

وای از هوس" با صدای شهرام شکوهی...از ریتم آهنگ و صدای خواننده ش خوشم میاد.


نظرات 4 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟!

دل نوشت هات خیلی قشنگن ..

قبلا چندین بار کامنت گذاشته بودم، ولی انگار ثبت نشدن!

سلام عزیزم
ممنونم ازت
برا این پست کامنت اولیته اما قبلا دیدمت ممنون که سر میزنی

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

سلامم وانیا جان
من دل دیوونه شهرام شکوهی رو خیلی دوست دارم..

سلام منم میدوسمش

آوا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

و دلت به سجده گاه ِ
کدامین در آمده که
اینگونه پریشان حال
در کوچه باغ های
بی دردی قــدم
میزنی... .......
یاحق...

آناهید جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://enaahiid.blogfa.com

سلام..
من دنباله یه اسم مناسب برای وبم بودم که به این اسم رسیدم منتهی دیدم قبلا شما ثبتش کردی...
نمیدونم راضی هستی که بنده هم ازین عنوان استفاده کنم یا نه؟!!!
اگه میشه حتما بگو خیلی وقته عنوانم حالمو بهم میزنه..
خواسم نظرمو خصوصی بدم بهت نمیدونم چطو باس اینکارو میکردم..
این اهنگه هوس هم فوق العاده اس منم گذاشته بودم برا دوستان همه خوششون اومد...

منتظر ج هستم..

سلام متاسفم این اسم "برای فردای حافظه ام" برام خاصه دوست دارم فقط برا خودم باشه
میتونی کمی تغییرش بدی و استفادش کنی البته نه همینو
معذرت میخام از خساستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد