برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

دلم تنگته...منتظرم...دلم گرفته...خدایا




من هنوزم منتظرم....


                   من هنوزم دلتنگم...




+آهنگ دلم تنگته با صدای معین رو واقعا دوست دارم...


+امان از روزی که دلت از خدا هم پر باشه...





نظرات 5 + ارسال نظر
yasna شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

پس همشهری هستیم یه جورایی.. خوشبختم خواهر...بوس بوس

بله بوس عزیزم

سارا یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

وقتی دلت از آدما پر میشه به خدا شکایت میکنی وقتی دلت از خودش پر میشه پیش کی باید رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجاست که ادم دیگه نمیفهمه چی به چیه

میلاد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

چقدر کامنت سارا خوب بود

آره

دل آرام دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

داریوش چه خوب خونده :
گله دارم ، گله دارم ، من از دست خدا هم گله دارم ...

حسام جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

دلتنگی سخته..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد