برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

حال خوب من با غزل حافظ




 هاتفی از گوشه میخانه دوش      گفت ببخشند گنه می بنوش

عفو الهی بکند کار خویش           مژده رحمت برساند سروش

لطف خدا بیشتر از جرم ماست    نکته سربسته چگویی خموش

 این خرد خام به میخانه بر        تا می لعل آوردش خون بجوش

گرچه وصالش نه بکوشش دهند  هر قدر ای دل که توانی بکوش

گوش من و حلقه گیسوی یار      روی من و خاک در می فروش

رندی حافظ نه گناهیست صعب          با کرم پادشه جرم پوش

داور دین شاه شجاع آنکه کرد    روح قدس حلقه امرش بگوش

   

ای ملک العرش مرادش بده

در نظر چشم بدش دار گوش




+این غزل زیبا امروز حال منو خیلی خوب کرد.


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شمیم یار دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

سلامم وانیا جانم
چه خوب...دم حافظ گرم

سلام فاطمه جانم
معذرت میخام اونموقعی که تو غزل رو خوندی خیلی بد شکل شده بود الان درستش کردم اصلا حواسم پرت شده بود که آپ کردم

سارا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ای ملک العرش مرادش بده
ینی خیییییییییییییییییلی باحال بوووووووووووود

بهله آجی جونییییییییییییییییییی

حسام جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

چه خوب..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد