برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

دستانم...


هرچقدر امروز گرم بود

تو سرد بودی

خیالی نیست

به «ها» کردن دستانم عادت دارم



"علیرضا مرندی"



+این آهنگ رو یه بار دیگه گذاشتم اینجا اما خیلی دوستش دارم.



وانیانوشت:دلم میخاد یه بازی اینجا بذارم از یکنواختی اینجا خسته شدم نمیدونم بذارم یا نه؟!؟

               

نظرات 8 + ارسال نظر
تیراژه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

به ها کردن دستهایم عادت دارم...


بازی؟..
منم بازی!

نسل ما کلن خیلی زود به خیلی چیزا عادت کرد

تو نباشی که بازی نمیشه

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

عزیز دلم اون قبلیه رو میشه اسم رو ویرایش کرد و گرنه حذفش کن ...طفلک جعفری نژاد روحش هم خبر نداره. دستم اشتباهی خورد

پاک کردم حواست کجاست خانوم معلم
این جناب جعفری نژاد هم پدیده ای تشریف دارن برا خودشونا

مگه بهیمن جناب جناب جعفری نژاد و کل کل با شما اینچا 4تا کامنت جم بشه

مریم نگار(مامانگار) چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

سلاااااااااام...
مهم نفس گرم خودته...!!
وانیا آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه....

بزار...بزار..بازی بزار....

سلاممممممممممممممممپاینقدر خوشم میاد نگارم مریمم مامانم همیشه از زاویه ای که برامن کوره نگاه میکنی و نشونم میدیش مرسسسسسسسسسسسی که هستی و میای و بهم نشون میدی فقط همین یه بعد نیست که من میبینم

کیانا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

بذار

شما امر بفرمایی دوست جون جونی

میلاد چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

منم بــــــــــــــــــــــــــــــــازی

ااااااااااااااااااااااااااا چه عجب یاده خواهرت افتادی؟
حالا خوبه با کیانا قهری هی پشت ه سره هم کامنت میذارین

کاسپر(بابک) پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://kasperworld.ir

منم بازی دلم میخواد ...

شما هم دعوت

فاطمه شمیم یار جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سلاممم عزیزم
دست گلت درد نکنه...
اون پدیده رو خوب اومدی..
الان هم بچه نیست کم پیداست و گرنه این ورا باشه انگار
مو آتیش زده باشی سر میرسه

حسام جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام ؛

با بازی کاملاً موافقم.اگر کمکی هم از دستمون بر میاد ، خبرمون کنید.

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد