برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

خالی از آدما...



بی حوصلگی گاهی تا سر حد جنون به جون آدمیزاد میفته، اونوقته که من میفتم به جون چاله چوله های مغزمو دمبال یه چیزایی میگردم،شاید دمبال یه حادثه-اتفاق یا حتی یه صورت-چهره یا ی خاطره، اما نمیدونم من چرا وقتی به این قسمت میرسم سرگردونتر از قبل میشم..

نمیدونم چرا هیچ کدوم از آدمای حافظه ی من هیچوقت صورت ندارن؟؟!!

من خیلی زود چهره ها رو فراموش میکنم خیلی زود آدما و صورتشون از ذهنم پاک میشن خوب و بدش رو نمیدونم اما هیچ آدمی تو ذهن من صورت نداره....

وقتی به خاطره هام برمیگردم یه مشت اسم دارم که هیچکدومشون عکس ندارن اینجوریه که خیلی زود هر آدمی رو فراموش میکنم...
تو ذهنم آدمایی هستن که خاطرم نیس کی هستن ،تو فونبوکم شماره هایی سیو کردم که حتی یادم نمیاد چه شکلین....

ذهنم کور شده...بخش تصویری مغزم خالی شده...تو بدترین حالت هم به عکسایی میرسم که هیچ اسمی ازشون بخاطر ندارم!!!
عکسهای دوره دانشجوییمو چیدم رو تختم دارم پشت هر عکس اسم آدمایی رو که هنوز یادم مونده رو مینویسم برا روزی که یادم بمونه اینا کی بودن کجای زندگی بودن نمیخام بیشتر از این از آدما خالی بشم...میترسم از روزی که حتی خودمم تو آینه نشناسم!

+پ.نوشت1:نمیدونم این پست غم داشت یا نه اما فکر میکنم ما آدما داریم از هم تهی میشیم حالا هرکسی به ی شکل متفاوت،دلم اینو نمیخاد.

++پ.نوشت2:قرار شد اینجا یه بازی بذارم تو فکرش هستم مقدماتشم آماده کردم اما درست همون روزی که خبرش رو دادم پارس برام میل زده 82% از ترافیکمو مصرف کردم چون بازی عکسبازی هست فکرکنم برا آپلود کم بیارم،پس تو اولین فرصت خبر میدم،خودم که خیلی ذوقشو دارم.

+++پ.نوشت3: یه حرفایی" خیلی گوشش میدم از دیشب.
نظرات 12 + ارسال نظر
م مثل میترا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://mitraiism.blogfa.com/

سلام

مسرت موهبتی ست که این روزها در میان ما گم شده باید کمی بگردیم شابد از ته توی ذهنمان بکشیمش بیرونو مز مزه اش کنیم

مراقب خودت باش رفیق

سلام
چشمممممممممم

کاسپر جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://kasperworld.persianblog.ir

سلام ...

اره یجورایی غم داشت ولی یه غم خاص که اپیدمی هم شده یجورایی ...

زودی شارز کن پارست رو پس دیگه ...

نامردا سر همین ترانه گیر دادن به بلاگ قبلی من و فیلیش کردن ... عاشق این ترانه م ...

سلام
چشم بذار تامین بودجه بشم
ینی الان منم فیلی میشم؟

تلاش جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام عزیزم برعکس تو من اسم ها رو فراوش می کنم اساسسییی فقط یه مشت تصویر تو ذهنم مونده و بس..

عزیزم من الان آدرس وب تو رو هم گم کردم

رامین جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام بانو
دوست ندارم این از ادمها خالی بشوم

نشو برادره من نشو

حسام جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام ؛

خالی شدن خوب نیست امّا میشه یه کاریی کرد.

منم بعضی از اسامی را فراموش می کنم.امّا از رابطه ها استفاده می کنم.

وانیا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

حسام این آدرس وبتو بذار من قاطی کردم

سارا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام وانیای مهربونم
ما آدما این روزا انقد درگیر خودمونیم که دیگرانو فراموش کردیم یادمون رفته ی روزی ی جایی کنار هم خندیدیم

سلام
راست میگیا

جعفری نژاد شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام

شاید واسه همین بود که پیر مرد می گفت سعی کنین آدما رو نه با حرفشون ، نه با نگاهشون ، نه با صورتشون بلکه با نقشی که توی زندگیتون بازی کردن به خاطر بسپارید

رد پای آدم ها تو زندگی آدم سخت پاک میشه وانیا ، اینطوری آدما ( چه خوب و چه بد ) یادمون می مونن

* آدرس وبم رو هم نمی ذارم تا یقین کنی مرض دارم

سلام
کدوم پیرمرد؟نکنه خودتو میگی؟
شما کلا خوشت میاد اذیت کنیااااااااااااا
میرم لینکت میکنم تا هی گم نشی این وسط

علیرضا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

یعنی منو یادت نمیاد الان؟!!
من همونم که همیشه یه پیرن میپوشم با یه شلوار و یه جفت کفششش
یادت اومد؟

نههههههههههههههههههههه
پیرهن گلی گلیه یا اون ماه و ستاره داره؟

علیرضا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

من حتی گاهی یادم میره ... یادم میره ... که ... اصلا چی میخواستم بگممم؟! یادم رفت!

الان میخای منو زجر بدیییییییییییییییی؟

ژولیت یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://migrenism.blogsky.com

مهم آدم های مهمن که هیچ وقت فراموش نمی شن. اونایی که فراموش می شن حتما مهم نبودن:)
آخجووووووووووووون بازی!

راست میگیاااااااااااااااااااا
بازی مگه توام میای؟

شمیم دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

:* اسم وبلاگو عوض کردم .. :) لینکتم کردم :*:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد