برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

یلدا یعنی یک دقیقه بیشتر فرصت داری تا لبخند بزنی


 بازهم شبانه روزی دیگر با آدمهایی که میپندارند تا ابد خواهند بود


 بازهم شبانه روزی که باهم بی جهت میجنگیم،بی جهت بدخلقی میکنیم و داد میزنیم


 بازهم شبانه روزی دیگر که به جان هم می افتیم و اوقات هم را تلخ میکنیم


مگر تا کدامین روز خواهیم بود که دیوانه وار با هم رفتار میکنیم؟


کاش یک لحظه هم به نبودن ها فکر میکردیم...کاش یک لحظه به رفتن ها فکر میکردیم


کاش یک لحظه باور میکردیم که مرگ فقط برای همسایه خوب نیست شاید روزی بیاید که من،تو،او...دیگر نخواهیم بود


بازهم یلدایی دیگر...یلدایی با آدمهایی که هستن و شاید در فردایی دیگر نباشند!!



کاش مهربانیمان قدر همین چندلحظه ی طولانی تر یلدا کشدار میشد...


مهربان بودن رو بلد نیستیم...بهتر بگم بیشتر بدخلقی و از کوره در رفتن رو تمرین کردیم تا لبخند زدن و آروم بودن رو...


بیایید به اندازه ی همین یک دقیقه بیشتر یلدای امسال،لبخند بزنیم...یلداهای گذشته رو بیخیال،آینده را هم رویاپردازی نکنیم... همین حالا لبخند بزنیم...


وانیا نوشت:خیلی وقتا از بودن خودم عاصی میشم،اما امشب سه نفر بودنم رو شکر کردند،امشب با اینکه هیچکدوم از آبجیام نبودن، سه نفری کنار هم ،بودیم خدا رو شکر بخاطر همین جمع کوچیکمون،خداروشکر برا شادی تک تک عزیزام که دوست داشتم کنارشون می بودم اما به هر دلیلی نشد که بشه....


خدا رحمت کنه همه ی اونایی که سالهای پیش بودن اما الان نیستن...مادرم،آقا امراله،بابا عبداله،شیرزاد،بی بی،مامان هاله،پدربزرگ کیانا و....


آهنگ یلدای این خونه تقدیم به همه ی کسایی که هنوز لبخند زدن یادشون نرفته.



نظرات 17 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.niceandroid.ir

با سلام
یکی از بهترین سایت های دانلود بازی و نرم افزار موبایل مخصوص اندروید
www.niceandroid.ir

milad پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.niceandroid.ir

با سلام
یکی از بهترین سایت های دانلود بازی و نرم افزار موبایل مخصوص اندروید
www.niceandroid.ir

رعنا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

روحشون شاد ...
یلدات مبارک ..
چقدر دوس داشتم این جمله رو
"کاش مهربانیمان قدر همین چندلحظه ی طولانی تر یلدا کشدار میشد..."

ممنونم رعناجان

yasna جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام وانیای عزیزم.. یلدای تو هم مبارک باشه عزیزم... شبت قشنگ

امیدوارم بتوام خوش گذشته باشه

تیراژه جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

وانیا
اون خطی که از درگذشته ها یاد کردی
غلط تایپی نداره یا اشتباهی؟
دلم ریخت
یه بار دیگه چک کن

نه عزیزم درسته

جعفری نژاد جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام

کاش ...

من هم خطی را که تیراژه گفت خواندم ، یکی دو بار ... و امیدوار شدم به یک اشتباه یا شاید کج فهمی خودم

نه مشکلی نداره شماها چی رو میگین؟

بازیگوش جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عی جااااااااااااانم عکس

بهلهههههههههههه

کاسپر جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://kasperworld.ir

بلدات مجدد مبارک عزیز جان ...
دلت شاد

دل توام شاد

مامانگار جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

...جمع مهربان و شادتون همیشه جمع....
...قلبتون پرتپش و بر مدار حیات....

دلت شاد سرت بی دردسر

م مثل میترا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://mitra-k.blogfa.com

سلام
امیدوارم در آستانه ی دیماه روزهایت آکنده از گرمای محبت باشد ...

ممنونم

آوا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

چقدر یلدای امسال متفاوت بودوانیا...امسال
هندونه یلدا خراب در اومد قرار بود عموم
امسال هندونه رو بخره اما نبود که بخره و
کمتر از ده روز دیگه میشه سالگرد خونه ء
جدیدش...نمیدونم اونجا چه خبره.......
خوشن یانه..اما نبودنهاشون بدجورتوی
ذوق میزنه...امیدوارم یلدا و یلداهای
بعدی با حسرت نبودنهای هم نباشه
و لذت ببریم ازثانیه به ثانیه،دقیقه به
دقیقهء باهم بودنهامون....آهنگت
خیلی زیبا بود وانیا جانم..ممنون
یاحق...

الهی تو دل هیچ ادمی حسرت نباشه

جعفری نژاد جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

خب باور کن جرات می خواد نوشتن یه همچین کامنتی ...

تو پست 15 آذر ( تو پی نوشت ) نوشته بودی : برا مادرم دعا کنید ، حالش بده

و توی دو خط آخر این پست از اونایی که یلدای امسال کنارمون نیستن نام بردی ...

باز هم امیدوارم همه ش ناشی از کج فهمی من باشه ...

من معذرت میخام بخاطر بد نوشتنم مادر منظورم مامان بزرگمه ما بهش میگفتیم مادر هرچند قده مامانم دوستش داشتم وقتی رسیدم بالا سرش وقتی دستشو گرفتم که یخ کرده بود وقتی اورژانس رسید و احیاش میکرد نفسم بند اومده بود وقتی از خونه بردنش یه چیزی م از تو وجوده من کنده شد و باهاش رفت تک تک این لحظه های دیونه کننده رو پارسال تجربه کردم پیش خودش بزرگ شدم کم از مادر برام نذاشته یه چیزایی و یه کارایی برام کرده که شاید نتونم اینجا بگم اما بهم حق بده که اسمشو بذارم مادر همردیف اسم مامان خودم

فاطمه شمیم یار جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

سلامم وانیا جانم
خوبی عزیز جان؟
هیچی هیچی تو ایم دنیای بی در و کجا جز مهر و مهروبونی نمیتونه آدم رو سر پا نگه داره راست گفتی...

سلاممممممممممممممممم خوب که آره
من همیشه راست میگم تا حالا دروغ شنیدی از من؟

جعفری نژاد شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

البته که مادر بزرگ ها هم به اندازه ی مادرهایمان دوست داشتنی هستند و حتی گه گاه مهربان تر ...

خدایش بیامرزد " مادر " عزیزت را و خداوند مادرت را برایت حفظ کند و سلامت بدارد دوست من

تیراژه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ممنون از پرسش جناب جعفری نژاد که خودم شهامت پرسیدنش را نداشتم و به یکی از دوستان هم سپردم ایشان هم شهامت نداشت
ممنون از پاسخت وانیا
روح مادربزرگ ات و همه ی عزیزان در گذشته شاد
و سایه ی مادر گرامی ات همیشه سبز و سلامت

a شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

ببخشینا...من با خوندن کامنت های این پست یکم گیج شدم...که مادر بزرگوارتون در قید حیات هستند یا نه ؟

در هر حال امیدوارم اگه در قید حیات هستند...همیشه سالم و سلامت باشند...

و اگه دیگه پیشتون نیستند...برای روح بزرگشون...آرزوی آرامش میکنم...

سلام ممنونم از لطف شما دوست خوبم
برا کامنت خصوصی بالا سمت راست تماس با من رو انتخاب کن
چمامانم در قید حیات هستن

آذرنوش شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

روحشون شاد...یلدات با تاخیر مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد