برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

حیفــی جات



اینجا میون این چاردیواری هر روز عصر جمعه است...

لاک قرمز زدم، رو تخم لوله شده ام، مجبورم لوله بشم چون کله ام فقط نیم سانت با تخت بالایی فاسله داره...فاصله رو اشتباه توشتم خب بنویسم دانشجوی دانشگاه تهران وسط ی دخمه الفبا یادش نمیمونه که....اصلا بعضی وقتا همینجوری قشنگتره... فردا امتحان زبان دارم برای ادامه تحصیل تا مرز گور اما هر چه زور میزنم زبان مادری بدجور خودشو غالب میکنه..

فقط خاستم بگم دلم گرفت... بین آرشیو بلاگستان گشتم تقریبا خیلی ها رفتتند ینی بکل نمینویسند...


حیـفــــــــــــــــــــ



وانیا نوشت:عکس رو همینطوری از آرشیو پیکو فایل برداشتم فک کنم قبلترها گذاشته بودم!!!



نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:53 ب.ظ http://tbenis.blogsky.com/

سلام. دوست عزیز وبلاگ پرمحتوایی دارید.
من تازه وبلاگ خود را تأسیس کردم. با اجازتون لینکتون کردم.
خوشحال میشم شما هم سری بزنید و لینکم کنید.

طـ ـودی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

قبلتر ها هدرت بود عکس، نه؟ چقد من دوستش داشتم همیشه
دلت نگیره مهربون
امتحانم خوب بدی ایشالله

آنا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

اوه اوه ... غروب های خوابگاه مثل کابوسند. خدا صبرتون بده.

فرشته چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

هدر وبلاگت بود این عکس ...انگاری یه جور شناسنامه بود برای وانیا...حس خوبی داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد