برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

پشگل تراپی!!


پشگل تراپی یا همون درمان با پشگل اونم از نوع پشگل الاغ ...

بعد از اینکه دوا و درمون شیمیایی جواب نداد به توصیه بزرگان محل و فامیل مادر مامور پشگل تراپی بنده شد!

پشگل ماچلاغ یا به عبارت با کلاس تر عنبرالنسارا، همون پی پی الاغ ماده است .حالا من نمیدونم چرا حتما باید الاغ ماده باشه اما هر چی که هست گویا خواص خیلی زیادی داره...فکر کنم خر ماده یه چیزه با ارزشی رو می...

بالاخره ابوی یدونه پشگل الاغ ماده گیر آوردن و مامان آتیشش زد و گرفتن دم دماغ مبارک بنده و فرمودن نفس عمیق بکش منم چنان نفسی کشیدم که تا ته دماغم سوخت...

حالا منتظر جواب پشگل تراپی هستیم تا الان که من چیزه خاصی احساس نکردم (غلط نکنم به ابوی بجای پشگل ماده الاغ پشگل نر انداختن)، البته ناگفته نمونه که جرات اعلام این موضوع رو ندارم چون یکی از جی جی خان باجی های محله فرمودن که یه نعلبکی بذارین رو دود پشگل محترم و وقتی کف نعلبکی زرد شد یکم آبجوش بریزن روش و با یه حبه قند میل بفرمایین ینی من حاضرم از سرفه خفه بشم اما عصاره پشگل خر نخورررررررررررررررررررررررم


با عرض پوزش ببخشید این عکسی که این زیر هست یه نمونه از پشگل الاغه که من نمیدونم این ماله ماده است یا نر هرچی که هست این تازه ست و باید خشک باشه تا بشه آتیشش زد





نظرات 28 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام وانیا جان...شنیده ها حاکی است که این جسم دارای خواص آنتی بیوتیکی قوی است ...(راست و دروغش را نمی دانم ...) اما بنده که معجزه ها دیده و شنیده ام از این عنبر نسا...ادامه بده ...نتیجه مثبت بود ما را هم بی خبر نگذار...

سلام
منم همینو شنیدم که ضدعفونی میکنه

فاطمه شمیم یار دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلامم وانیا جان
عین همین نقل ها رو یکی از دوستام گفت و اونم انجام داده و میگه تاثیر گذاره...احتمال قوی دلیل علمیش همون خاصیت ضدعفونیش باشه..مثل دود اسپند که تقریبا همین خاصیت رو داره...
ولی مراحل درمان کمی تا قسمتی ...ایشش
من که گمان نبرم برم تو کارش..

سلام تو نمیخای آدرستو برام بذاری؟
کاش جواب بده

میلاد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

آخـــــــــــــــــــــه خواهر من اینم شد راه درمان

یکم چیز نیست به نظرت، در به داغون

خدای من تصورشم سخته

ادم بر خودکششی بکنه بهتر از اینکه اون معجون مورد نظر رو میل کنه

بخدا مجبورم اصلن خوب نمیشم

فرشته دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

راستی وانیا جان معجون و نعلبکی رو ....نشنیده بودم تا حالا ...امتحانش نکنی ها ...
اما دودش رو چرا ...

آقا میلاد اول سلام ...
بعدشم باور کنید من دو سه مورد عفونت سوختگی رو دیدم که خوب شد ...این رو دیدم که می گم ها ...نمی دونم به خاطر چه خاصیتی هست ...

منم همه ی ترسم از همین یه مدل جدیده

فاطمه شمیم یار دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://shamime27.blogfa.com

دوباره سلام عزیزم
مگه نداری آدرس منو...
چشم اینم آدرس عزیز جان

سلام نمیدونم چرا آدرس عوضیه تو وبم

گودول دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ http://khesht40.blogfa.com

چیزهایی شنیده بودم اما باورش سخته که الان اینکارو انجام بدن، واقعا انجام دادی؟
ناراحتی ات چیه دختر؟

بله انجام شد
سرماخوردگی که خوب نمیشه سرفه اش

طـ ـودی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

من اسم عنبرالنسارا رو شنیده بودم، ولی حتی فکرشم نمیکردم که بخواد یه همچین چیزی باشه!!!
یعنی این قدیمی ها چه کارایی میکردن هااااا!!!
حالا تو فک که این تنیجه از کجا آب میخوره!!! بگم؟!!
از یه تجربه ی خیلی قوی!!
و میدونی تجربه خیلی قوی یعنی چی؟!
یعنی اینا هی میرفتن پشگل انواع و اقوام حیوانات رو اعمال شاقه انجام میدادن روش بعدش بعد از چند بار آزمایش به این نتیجه میرسیدن که آره این واسه فلان چیز خوبه!!! :))))

یا شایدم یه بار اتفاقی یه نفر که مریضی سختی داشته در معرض دود ایشون! قرار گرفته و خوب شده، بعد اینا دیدن این خوبه، باور کن که رفتن باز پشگل آنچه پرنده و خزنده و جهنده و چرنده و غیره بوده رو خشک کردن بعد سوزوندن ببینن به کار میاد یا نه!!! :)))

سخت بوده ها طودی

جعفری نژاد سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ

امیدوارم زودتر خوب شی تا نسخه های جدید و جامع تری برات نپیچیدن خلق الله

تو فکر کن کم کم میگن خودشو میل کن با نبات که سردیتم نکنه

ب.ر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ http://biparvabash.persianblog.ir

ﺳﻼﻡ....ﻣﻦ ﺑﺮاﻱ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﺭﺣﻢ. ﺩﻭﺩﺵ ﺭﻭ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻡ و ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺑﺨﺶ ﺑﻮﺩ...ﻭﻟﻲ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻋﺼﺎﺭه ﻓﻘﻄ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻣﻴﺘﻮﻭﻧﻢ ﺑﺎﺷﻢ ....اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺳﺮﻳﻌﺘﺮ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻲ...

سلام جدی نتیجه داد؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام ساده و بی تکلف مینویسی
میشه لطف کنی اسم و آدرس این موزیکتو بگی؟ من فک کنم عاشقش شدم میخوام دان کنم نمیدونم چیه مجبورم هر روز بیام اینجا که بشنومش!

سلام رو لوگوی چشمک زن آوا کد کلیک کن بعد فک کنم آهنگ 103 اونجا باشه

کلاغ سیاه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.kalaghsiah.com

دنبال کد موزیک وبلاگت گشتم..
چرا پیدا نمیکنم

برو اوا کد کد 102اونجاست

مریم نگار(مامانگار پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ

سلااام وانیای گلم...
هرچی نباشه از دوادرمونای شیمیایی بهتره عزیز...
صبر و تحمل پیشه کن تا صبح سلامتی بدمد...

سارا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام وانیا جونم
واااااای چه حس بدیییییییی

کلاغ سیاه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.kalaghsiah.com

آخه برادر من..
این چه روش درمانی هست

ترنج سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ق.ظ http://man-ghalam-mah.blogfa.com



تو فامیل ما هم ازینا استفاده میشه و اعتقاد زیادی دارن...
:P
و کلی هم جواب داده....

راسی سلام.... چه خوب شد اینجا رو پیدا کردم.
:)

ترنج سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ق.ظ http://man-ghalam-mah.blogfa.com

:|
البته بگمااااااا..... من این روش درمان رو قبول نداررررررررم

علی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ق.ظ

غلط نکنم نظرات همه مال خانوماست.

سحر دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ق.ظ

اصلا هم اینطور یا نیست. این بهترین نوع درمانه. ته حلق من پر از غده های عفونی بود. شبها تا صبح نمی تونستم نفس بکشم. آنتی بیوتیک های مختلف من رو خوب نکرد. دود اونو با چایی به من دادن. فقط یک بار من الان خوب خوب شدم. یعنی دود این از قلیون و سیگار بدتره؟؟؟

عماد دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

کاملا درست است آنتی بیوتیک بسیار قوی است چون یکی از دوستان من تصادف کرده بود وعفونت پاش اصلا خوب نمیشد ولی پایش را سه بار دود پشگل ماچه الاغ داد کاملا خوب شد

سعیده پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ

همه چیز در این دنیا افرینشش بی حکمت خدا نیست. انبرنسا بهترین دارو برای هر عفونت و سرماخوردگی و زخم هست حتی ویروسهای قوی رو از بین میبرد و عفونت و چرک را از بدن بیرون میریزد. واقعا قدرت خدا رو شاکریم که در هر افرینشی چیزی نهفته. حتی در چیزی که ما بد اونو میبینیم

سورنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

منم سینوزیت شدید داشتم .هرروز هم سردرد .جن بار دود عنبرانسارا دادم خوب شدم .خیلی بهتر داروهای شیمیایی هس تازه شیمیایی کلی عوارض داره این بدون عوارض هس .ختما امتحان کنین دوستان

مسعود شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
من دارم یه تحقیق جزئی پیرامون این ماده میکنم
بالاخره به کمکش خوب شدید؟

222 سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:53 ق.ظ

اگه یه سری به کارخونه ها می زدی وتولید محصولاتشون رو از نزدیک می دیدی اونوقت با میل ورغبت بسیار وبدون د لواپسی عصارهی پشگل الاغ را می خوردی

جواد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:35 ق.ظ

عقل که نباشدجان در عذابست.
.
برادران خواهران
دانشمندان پزشکی مدرن تو سالهاتحقنق نفهمیدن پشگل خر چنین خاصیتی داره؟!
لابدمیترسن اعلام کنن کاسبیشون بخوابه

سید سجاد شریفی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام‌من از شیراز عنبرنسارا دارم‌کسی خواست کیلویی ۴۰ تومن

پرهام شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام دوستان. واقعا عالیه. منم اول مسخره میکردم. میگفتم همچین چیزی امکان نداره الکیه. من خودم سینوزیت داشتم به مدت یک ماه هفته ای دو بار دود میکردم از دماغ استنشاق میکردم. باورکنید الان 4 ساله دیگه از اون سردردا خبری نیست. خدا خیرش بده هرکی اینو کشف کرد. بنازم به قدرت خدا. که خلقت همه چی حکمت داره

مریم جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:48 ب.ظ

منم استفاده کردم . خیلی خوبه
از یه داروساز معتبر و مجرب پرسیدم. گفت آنتی بیوتیک بسیار قوی هست. اما نمیدونم برای عفونت رحم و کیست و فیبرومم خوبه یا نه؟ کسی میدونه؟

حسن بهرست شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:02 ب.ظ

به جهتی باید مال الاغ ماده تازه زایمان کرده باشه چون که الاغ زایمان کرده برای افزایش شیر از نوعی گیاه بیابانی استفاده میکنه که خاصیت درمانی داره که فقط الاغ های ماده تازه زایمان کرده از آن استفاده میکنند و توجه کرده باشید با توجه به کلاهبرداری های جدید سود جویان پشگل هر الاغی را داخل پاکت ریخته و میفروشند و اغلب خاصیتی ندارند ولی اگر شرایطی که اعلام کردم را داشته باشد خاصیت دارویی برای رفع عفونت زنان و سرما خوردگی و ریه دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد