برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

سخت هم که باشی درونت آسان است !!!



اتوبوس(راه آهن - تجریش)


سرمو چسبوندم به شیشه اتوبوس ، دارم نگاه میکنم،نگاه میکنم به ماشینهایی که لابلای ترافیک می لولند،نگاه میکنم به آدمهایی که توی هر کدوم از این قوطی های آهنی نشسته اند...گاهی حرف میزنند،گاهی میخندند و گاهی اخم میکنند...

زنی بی تفاوت به مرد اش با تلفن حرف میزند و بلند بلند میخندد...مردی برای بچه ی ماشین جلویی شکلک در می آورد و بچه ذوق میکند...صدای موسیقی اش به دریچه ی کوچک اتوبوس تجاوز کرده،فریدون میخواند و من هم...من نیازم تو رو هر روز دیدنه...از لبت دوست دارم شنیدنه...خودش اما بی تفاوت روبرو را نگاه میکند نمیدانم کجا را میبیند اما رویاییش بی شک زیباست،رویای مردی که حواسش به زن ماشین بغلی نیست،مردی که با تلفنش حرف نمیزند،مردی که به زنی که کنارش نشسته اخم نمیکند...رویاییش زیباست مردی که، با پراید تصادفی سفید رنگ سر میدان ونک میان شلوغی آهن پاره های شهر گم شد...


غریبه ای با خودت،با آدمها،با دنیایت و دنیایشان...اما گاهی بعضی آدمهای ناشناس دوروبرت را خوب میفهمی!!!


وانیا نوشت:مردها وقتی دوستت داشته باشند گاهی لابلای شلوغی دوروبرشان حواسشان به تو هست...گاهی چهره ات در خاطره شان نقش میبندد،گاهی با یادت لبخند میزنند،مردها همیشه سخت نیستند،مردها موجودات آسان و دوست داشتنی ای هستند...سخت هم که باشند درونشان آسانست و دلشان به سان کودکی کوچیک و بی آلایش.


با احترام به تمام مردهای اطرافم ، بابایی همیشه دوستت داشتم و دارم...دلم برات تنگ شده...مرد دوست داشتنی زندگی ام جایت همیشه کنارم خالیست...



نظرات 3 + ارسال نظر
neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://hastiasal.blogsky.com

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی...

neda سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://hastiasal.blogsky.com

سلام....
من دارم واسه تولد هستی جون برادر زاده عزیزم تبریک جمع میکنم. خوشحال میشم اگه بیای و هرچند تا نظر میتونی براش بذار آخه میخوام 1384 تبریک براش جمع کنم.....به کمکت احتیاج دارم

ته مانده های یک مرد دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ http://tahmandeha.blogfa.com

تو این متن ها و نوشته های روز پدر نگاه بکر و متفاوتی بود.لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد