برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

ساخت و ساز



دنیا را بد ساخته اند…کسی را که دوست داری،تو را دوست نمی دارد…کسی که تو را دوست دارد،تو دوستش نمی داری…اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد …به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند…و این رنج است …




"دکتر علی شریعتی"





وانیا نوشت:کاشکی یاد میگرفتیم که همدیگرو قضاوت نکنیم...


نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه شمیم یار چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

سلامم عزیز جانم
این جملات بدجوری ذهن رو درگیر می کنه..
.......
کاش وانیا جان...باید تمرین کنیم باید بخواهیم

سلام عزیزه دلم
خیلی از ما فراموش میکنیم
عادت بد چیزیه عادت به قضاوت کردن خوده منم یکی از این آدمام اما باید یاد بگیرم

رعنا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

بغض گلو آدم خفه میکنه ..
چرا اینجوریه ؟

سلام.
چرا بغض عزیزم؟
چه چجوریه؟

م مثل میترا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://mitra-khanabadi.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی
نیستی گلم

کاش بیاموزیم ....قضاوت نکردن را پیش از شناختن

سلام عزیزه دلم
هستم خاموشم
کاش این عادت بیفته از سرمون این قضاوت کردن هایه بی مورد و بیجا

میلاد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

هان راست گفته این دکتر شریعتی خدا بیامرز

مخصوصا اون خط اخرو

که بدجوری این روزها و این سال ها دارم لمسش میکنم وانیا

الحق که رنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــج

همچین رنج که تا ابد یادت نمیره

سلام داداشی
تو دیگه چرا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
تا ابد داغش رو دلت میمونهاااااااااا

فرزانه چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

سلام وانیا جونم
خوبه که باز می نویسی. کلا تو این دنیا هیچی سر جای خودش نیست دیگه دوست داشتن ها که جای خود داره!
امیدوارم روزهای بهتری در پیش داشته باشی

تیراژه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام رفیق
آره
به قول فرزانه بانو
تو این دنیا انگار هیچی سرجای خودش نیست
هیچی


خوبی عزیز دلم؟

مریم نگار (مامانگار پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

...نمیدونم وانیاجان.....شاید همین نرسیدن ها و فاصله ها...همین رنج و دردهاست که از درون جوشش و غلیان و حس های غریب میاره...و برامون مسیری دیگه رو رقم میزنه...
آرامشی نرم و عمیق ..مثل نوایی که در اینجا بگوش میرسه برات آرزو دارم..نازنین..

دل آرام جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

دنیا رو بد ساختند ؟ میشه من مخالفت کنم با این جمله ؟ میشه من موافق باشم با این جمله : "کار ساز ِ ما به فکر ِ کار ماست"
معمار این دنیا اشتباه نمیکنه . خب گاهی من و تو "آدمهای اشتباهی " میشیم و فکر میکنیم نیمه گمشدمون رو پیدا کردیم درحالی که اینطور نیست .

با وانیا نوشتت به شدت موافق هستم و معتقدم باید از خودم شروع کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد