برای فردای حافظه ام
برای فردای حافظه ام

برای فردای حافظه ام

یکی بدو



این روزها بیشتر با خودم یکی بدو میکنم


                                                                      تا


                                                               با یاد تو





نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه شمیم یار چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

سلامم وانیا جان
هم مون گاهی درگیریشیم ..یکی بدو رو میگم.. کم و زیاد داره..سوخت و سوز نداره (آیکون تحریف ضرب المثل حتی)

سلام
تو کلن زدی همه چیو داغون کردی خانوم معلم شاگردات چی میکشن از دستت؟!!!

آسیه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://ayusfian.blogsky.com/

سلام خانومی چرا اینقدر ناامیدی ! پس تو هم که شدی یکی مثل من تو دیگه چرا ؟ تو که همش منو دلداری می دادی از خودت بیرون بیا فکر نکنم خدا همه‌ی درها رو بسته باشه دوست دارم برات آرزوی بهترین‌ها را دارم.

سلام به به میبینم که تا این ساعت بیداری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنونم عزیزم

سارا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

و گاهی چقدر از وقت گذاشتن برای این یکی بدو احمقانه خودم لذت میبرم

سلام لذت و گاهیم زججججججججججججججججججر

میلاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

باید بیام بهت این هدر گذاشتن یادم بدم که انقدر به بقیه گیر ندی، خیر سرمون داداشیما ا ا ا

راستی سلام خواهری

اخوی سلام
خوب هدرایه محسن واقعا حرف نداره محشره انتخابه عکسش خیلی بجاست
خب منم آدمم دلم هدر میخاد
ای خدددددددددددددددددددددددددددددددددا

میلاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

چقدر غلط دیکته ای و مفهومی و خانواده آقای رجبی داشتم

گذاشتن = ساختن
یادم = یادت

میگما میخوای امسال برو کلاس اول ثبت نام کن یه دور دیگه تجدید پایه کن این غلط غلوطات کم بشه

سامان پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام بانو
یکی بدو چرا؟

میلاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

یه وقت پیدا بشه میام بهت یاد میدم چه جوری هدر بسازی

فقط بگو با فتوشاپ کار کردی یا نه؟

آذرنوش جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

خوبه به نظرم..درگیری با خودمو بیشتر از درگیری با دیگران دوست دارم

شاید..

فرزانه شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

وانیا یه روزائی میرسه که دیگه حتی حس اینکه با خودتم یکی بدو کنی نداری!

کاش میرسید خسته شدم از این روزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد